Αξιοποιώντας το δυναμικό της διοικούσας παράταξης και με κύρια στόχευση την άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου προχώρησε στην ανακοίνωση των ονομάτων των αντιδημάρχων και των εντεταλμένων συμβούλων, με θητεία από 14/1/2025 έως 13/1/2026. Η ετήσια θητεία αποτελεί μια καινοτομία της δημοτικής αρχής στην κατεύθυνση συχνής αξιολόγησης του έργου των αιρετών με γνώμονα την επίτευξη των στρατηγικών στόχων της διοίκησης.
Βάσει της απόφασης του δημάρχου ορίζονται 11 Αντιδήμαρχοι (εκ των οποίων οι 3 άμισθοι) και 5 εντεταλμένοι Σύμβουλοι.
Χωρικοί Αντιδήμαρχοι.
Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος Δ. Παπαχρήστου ως Αντιδημάρχους του Δήμου Σαρωνικού κατά τόπον ορίζει:
- τον κ Eυφραιμιάδη Ιωάννη κατά τόπον για την Κοινότητα Αναβύσσου
- τον κ. Πετρόπουλο Σταύρο κατά τόπον για την Κοινότητα Καλυβίων
- τον κ. Γκίκα Κωνσταντίνο κατά τόπον για την Κοινότητα Κουβαρά
- τον κ. Καζάνα Δημήτριο κατά τόπον για την Κοινότητα Παλαιάς Φωκαίας.
- τον κ. Γαλάνη Χαράλαμπο κατά τόπον για την Κοινότητα Σαρωνίδας
και τους μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες :
α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
ε) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Αντιδήμαρχοι Δήμου Σαρωνικού.
Ως Αντιδημάρχους του Δήμου Σαρωνικού ορίζει τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
- Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γκίκα Κωνσταντίνο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας του Πολίτη (τομέα Α) Τοπικής Οικονομίας και Εμπορίου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος του Τομέα Α (Δημοτικών Κοινοτήτων Καλυβίων και Κουβαρά).
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής προαναφερόμενης περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
- Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου και την ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας του Τμήματος Αστικού και Περιαστικού Πρασίνου και της διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
Β. Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου
-τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων
υγειονομικού ενδιαφέροντος.
– την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε
επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
– τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
– την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και
επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
– τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση
υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών
– τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
– την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001)
– γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Γ. τα θέματα δευτερογενούς τομέα μεταποίησης και βιομηχανικής παραγωγής και του τριτογενούς τομέα εμπορίου και υπηρεσιών, όπως αδειοδοτήσεις και ρύθμισης εμπορικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Δ. Την εποπτεία και ευθύνη του γραφείου κίνησης οχημάτων σε όλο το Δήμο.
Ε. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
ΣΤ. Την τέλεση πολιτικών γάμων
Ζ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γκίκα Κωνσταντίνου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γαλάνης Χαράλαμπο.
- Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γαλάνη Χαράλαμπο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθημερινότητας του Πολίτη (τομέα Β) και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, του Περιβάλλοντος του Τομέα Β (Δημοτικών Κοινοτήτων Αναβύσσου Σαρωνίδας και Παλαιάς Φώκαιας)
- Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής προαναφερόμενης περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
- Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος, Πρασίνου και την ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας του Τμήματος Αστικού και Περιαστικού Πρασίνου και της διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
Β. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Γ. Την τέλεση πολιτικών γάμων
Δ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γαλάνη Χαράλαμπου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γκίκας Κων/νος.
- Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Πετρόπουλο Σταύρο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Ύδρευσης- Άρδευσης- Αποχέτευσης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος ύδρευσης-άρδευσης- αποχέτευσης.
Την ευθύνη της οργάνωσης και λειτουργίας του τμήματος ύδρευσης-άρδευσης- αποχέτευσης διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο, όσον αφορά τις καταμετρήσεις και τη συντήρηση των αντλιοστασίων, τη συντήρηση και διαχείριση της αποχέτευσης, των βιολογικών καθαρισμών και τη συντήρηση και διαχείριση των συστημάτων ύδρευσης και άρδευσης.
B. Την επίβλεψη των συνεργείων αυτεπιστασίας για ηλεκτρολογικές και σιδηρουργικές εργασίες.
Γ. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Δ. Την τέλεση πολιτικών γάμων
Ε. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
- Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ευφραιμιάδη Ιωάννη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας.
Β. Την οργάνωση του συστήματος αποθήκης στη Δ.Κ. Αναβύσσου, της λειτουργίας αυτής και της διαχείρισης υλικών και εργαλείων.
Γ. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Δ. Την τέλεση πολιτικών γάμων
Ε. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
- Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Καζάνα Δημήτριο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Υγείας, Συγκοινωνιών και Εξυπηρέτησης Πολιτών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των ΚΕΠ.
Β. Υπεύθυνο για τη Δημοτική- αστική συγκοινωνία, τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.
Γ. Αρμοδιότητες στα θέματα Υγείας
Δ. Υπεύθυνος για την οργάνωση και λειτουργία του ΚΕΠ Υγείας
Ε. . Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Στ. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Ζ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
- Τη Δημοτική Σύμβουλο κα Σιμιτζή Βικτωρία καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Δια Βίου Μάθησης, Αδέσποτων και Κοινωνικών Προγραμμάτων και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη για την υποβολή και διεκπεραίωση του προγράμματος ΤΕΒΑ.
Β. Υπεύθυνη για θέματα προβολής και Τουρισμού
Γ. Την εναρμόνιση δράσεων και έργων για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες
Δ. Αρμοδιότητες σε θέματα δια βίου μάθησης και θέματα οργάνωσης και λειτουργίας Ανοικτού Δημοτικού Πανεπιστημίου Σαρωνικού.
E. Την ευθύνη των δράσεων για τα αδέσποτα ζώα.
Στ. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Ζ. Την τέλεση πολιτικών γάμων
Η. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
- Τη Δημοτική Σύμβουλο κα Νέρα Σταματίνα καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Προσχολικής Αγωγής -Αγροτικής Ανάπτυξης και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την ευθύνη για τη λειτουργία των βρεφικών και παιδικών σταθμών και ΚΔΑΠ.
Β. Την ευθύνη για τη λειτουργία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης.
Γ. Αρμοδιότητες σε θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
Δ. Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
Ε. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
ΣΤ. Την τέλεση πολιτικών γάμων
Ζ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
- Τη Δημοτική Σύμβουλο κα Καρούμπαλη Ακριβή καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Κυκλικής Οικονομίας και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την αξιοποίηση όλου του φάσματος της κυκλικής Οικονομίας που αφορά στην πρόληψη, μείωση, ανασχεδιασμό, επανάχρηση, ανακατασκευή, ανακύκλωση και ανάκτηση.
Β. Την ευθύνη της καθαριότητας, της αποκομιδής και διαχείρισης των ανακυκλώσιμων υλικών και των βιοαποβλήτων καθώς και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
Γ. Την εποπτεία μελετών που έχουν σχέση με την διαχείριση και προστασία του Περιβάλλοντος.
Δ. Την προώθηση περιβαλλοντικής επιμόρφωσης με τη διοργάνωση ημερίδων και ενημερωτικών συναντήσεων και τη διοργάνωση εθελοντικών περιβαλλοντικών δράσεων εν γένει.
Ε. Την παρακολούθηση θεμάτων περιβαλλοντικής ρύπανσης και την ανάπτυξη συνεργασιών με πανεπιστημιακούς και γενικά δημόσιου οργανισμού, επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, ΜΚΟ, ΚΟΙΝΣΕΠ, και λοιπά σε αντίστοιχα θέματα.
ΣΤ. Την βελτιστοποίηση, εφαρμογή και ανάπτυξη προγραμμάτων και συστημάτων ανακύκλωσης, κομποστοποίησης, και λοιπών ανάλογων δράσεων την ευθύνη για την εναλλακτική διαχείριση απορριμμάτων (Ανακύκλωση κ.λπ.).
Ζ. Την ευθύνη για τον εντοπισμό των εγκαταλειμμένων οχημάτων, την ειδική σηματοδότησή τους, τη συλλογή, απόσυρση και την εκποίησή τους.
Η. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Θ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
Ι. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Άμισθοι αντιδήμαρχοι
Ο δήμαρχος Δ. Παπαχρήστου ορίζει τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους ως Άμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Σαρωνικού και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
- Ορίζει τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γιαννάκη Γεώργιο καθ’ ύλην Άμισθο Αντιδήμαρχο σε θέματα Νεολαίας, Ανάπτυξης και Εθελοντισμού, και του μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
Α. Αρμοδιότητες σε θέματα συμβουλευτικής αγωγής και δράσεις νεολαίας, το τοπικό συμβούλιο νέων, των θεμάτων νεολαίας, το συμβούλιο πρόληψης παραβατικότητας.
Β. Αρμοδιότητες σε θέματα του Στρατηγικού και Επιχειρησιακού Σχεδιασμού Ανάπτυξης του Δήμου, ως επίσης και των ετήσιων προγραμμάτων δράσης.
Γ. Αρμοδιότητες σε θέματα Εθελοντισμού
- Μεριμνά για την ανάπτυξη του εθελοντισμού με τη δημιουργία τοπικών δικτύων, εθελοντικών οργανώσεων και ομάδων εθελοντών.
- Σχεδιάζει και εφαρμόζει προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης Εθελοντών.
- Συνεργάζεται και υποστηρίζει τις εθελοντικές οργανώσεις που λειτουργούν στον Δήμο σε ότι αφορά την υλοποίηση, δράσεων και εκδηλώσεων με σκοπό την ενημέρωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα εθελοντισμού.
- Συνεργάζεται με εθελοντικές οργανώσεις τοπικής και εθνικής εμβέλειας ενώ προωθεί τη διεθνή συνεργασία σε ζητήματα εθελοντισμού (ανταλλαγή τεχνογνωσίας, πληροφόρησης και εμπειριών).
Δ. Την εποπτεία του Δημοτικού Φωτισμού σε συνεργασία με τους κατά τόπο Αντιδημάρχους.
Ε. Την ευθύνη και την εποπτεία για την προετοιμασία φακέλου μεγάλων τεχνικών έργων και τη διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων από Κοινοτικούς και Εθνικούς Πόρους σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο κ. Μωραϊτόπουλο Ιάσονα.
ΣΤ. Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας σε συνεργασία με τις κατά τόπους κοινότητες, σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο κ. Μωραϊτόπουλο Ιάσονα.
Ζ. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής Κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Η. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Θ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
- Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Μωραϊτόπουλο Ιάσονα καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την εποπτεία και ευθύνη των οργανικών μονάδων και των αρμοδιοτήτων τους της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής.
Β. Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου – Γραμματείας.
Γ. Την εποπτεία και ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία της Υπηρεσίας Δόμησης
Δ. Την ευθύνη και την εποπτεία για την προετοιμασία φακέλου μεγάλων τεχνικών έργων και τη διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων από Κοινοτικούς και Εθνικούς Πόρους.
Ε. Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας σε συνεργασία με τις κατά τόπους κοινότητες.
Στ. Την εκτέλεση αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
Ζ. Την εποπτεία της εύρυθμης λειτουργίας, επισκευής και συντήρησης όλων των δημοτικών κτιρίων και των σχολικών μονάδων του Δήμου.
Η. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
Θ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
Ι. Την τέλεση πολιτικών γάμων
- Τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Σωτήρχο Γεώργιο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Συντήρησης Υποδομών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Α. Την ευθύνη της λειτουργίας των Παιδικών Χαρών.
Β. Την ευθύνη της λειτουργίας των Κοιμητηρίων.
Γ. Την ευθύνης της λειτουργίας της Δημοτικής Φιλαρμονικής.
Δ. Την ευθύνης της λειτουργίας της Αποθήκης της Δ.Κ. Καλυβίων.
Ε. Την υπογραφή ανακοινώσεων, πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας, βεβαιώσεων παλαιότητας κτισμάτων και αγροτικών δρόμων, επίσης βεβαιώσεων ιθαγένειας καθώς και όλων των σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες κατά νόμο εγγράφων στον τομέα ευθύνης του.
ΣΤ. Την τέλεση πολιτικών γάμων
Ζ. Εξουσιοδοτείται για την θεώρηση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση εγγράφων και φωτοαντιγράφων.
Η. Εποπτεία, ευθύνη και έλεγχος λειτουργίας των κέντρων ανοιχτής προστασίας ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) Αναβύσσου, Καλυβίων, Κουβαρά, Λαγονησίου, Σαρωνίδας και Π. Φώκαιας .
Θ. Δημιουργία και εποπτεία προγραμμάτων ενασχόλησης, εκδρομών και εκπαιδευτικών σεμιναρίων των ηλικιωμένων.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γαλάνης Χαράλαμπος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο.
Εντεταλμένοι σύμβουλοι
Επίσης, ο δήμαρχος Δ. Παπαχρήστου όρισε 5 δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως εντεταλμένους δημοτικούς συμβούλους με δικαίωμα υπογραφής, για τον συντονισμό και την εποπτεία συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου και αναθέτει σ΄ αυτούς τα παρακάτω:
Α) Κατσούλη Σταματίνα
- Υπεύθυνη για θέματα Ισότητας
- Τις Διεθνείς Σχέσεις και τις Διακρατικές Συνεργασίες και Αδελφοποιήσεις του Δήμου Ανάπτυξης και Προγραμματισμού
Συνεπικουρεί τον Δήμαρχο
Β) Κοροβέση Αικατερίνη
- Αρμοδιότητες σε θέματα κοινωνικών υπηρεσιών.
- Την εποπτεία και ευθύνη για την υποβολή και διεκπεραίωση όλων των προγραμμάτων που έχουν σχέση με τον τομέα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης (Κοινωνικό Παντοπωλείο κλπ).
- Την οργάνωση και λειτουργία των κοινωνικών υπηρεσιών στα Καλύβια και την Ανάβυσσο καθώς επίσης και την εφαρμογή των σχετικών με αυτές προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
- Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Συνεπικουρεί τον Δήμαρχο.
Γ) Ντρούβας Χρυσόστομος
Αρμόδιος για τα θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα:
α. Μέριμνα για την εξασφάλιση των κατάλληλων υλικοτεχνικών υποδομών για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα για την κατασκευή, επισκευή, συντήρηση και βελτίωση, των σχολείων και του κάθε είδους εξοπλισμού τους.
β. Μέριμνα για τη ρύθμιση ζητημάτων εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων, καταγραφή των λειτουργικών αναγκών των σχολείων(θέρμανσης, φωτισμού, ύδρευσης, τηλεφώνου, αποχέτευσης, αγοράς αναλώσιμων υλικών κ.λπ.)
γ. Μέριμνα για την εξασφάλιση των απαραίτητων πιστώσεων για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων.
δ. Μέριμνα για την εξασφάλιση δωρεών για την κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων.
ε. Μέριμνα για την επαρκή φύλαξη και καθαριότητα των σχολικών κτιρίων, καθ’ όλο το χρόνο λειτουργίας τους. Για το σκοπό αυτό, διαχείριση όλων των θεμάτων που αφορούν στις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα των σχολικών φυλάκων, των σχολικών τροχονόμων και των καθαριστών/καθαριστριών των σχολικών κτιρίων.
στ. Εποπτεία των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων.
ζ. Αρμόδιος για την τήρηση της διαδικασίας παραχωρήσεων σχολικών χώρων, μετά το πέρας του ωρολογίου διδακτικού προγράμματος και την λήξη του ολοήμερου σχολείου.
η. Μέριμνα για τον εφοδιασμό από την Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (ΚΤ.ΥΠ.)των αντίστοιχων σχολείων με έπιπλα και εξοπλιστικά είδη.
θ. Αρμοδιότητα για τη λήψη κάθε άλλου μέτρου που κρίνεται αναγκαίο για την υποστήριξη της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Συνεπικουρεί τον Δήμαρχο
Δ) Προκόπη Αγγελική – Γεωργία
- Αρμόδια για την αποτελεσματική εφαρμογή των προγραμμάτων πολιτιστικών δραστηριοτήτων του Δήμου σε συνεργασία με το Τμήμα Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων και μεριμνά για την πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής του Δήμου.
- Εποπτεία ευθύνη και διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων.
- Εποπτεία, έλεγχος και οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σεμιναρίων, εικαστικών εργαστηρίων.
- Εποπτεία και ρύθμιση ζητημάτων συναφών με αθλητικές δραστηριότητες.
- Υπεύθυνη για την ανάπτυξη και λειτουργία προγραμμάτων αθλητισμού.
- Μέριμνα για την διασφάλιση της καλής κατάστασης και λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου.
- Εποπτεία για την εφαρμογή και την τήρηση των μέτρων για την ασφάλεια, υγιεινή και προστασία της δημόσιας υγείας στις αθλητικές εγκαταστάσεις και υποδομές σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και πρότυπα.
- Εποπτεία και διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου (δημοτικά γυμναστήρια, αθλητικά κέντρα και δημοτικοί χώροι άθλησης).
- Εποπτεία, έλεγχος και οργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων μόνιμου ή περιστασιακού χαρακτήρα.
- Συνεργασία με τα αθλητικά σωματεία του Δήμου και αρμόδιες αρχές.
- Σχεδιάζει, εισηγείται και εφαρμόζει την πολιτική του Δήμου για την ανάπτυξη προγραμμάτων και δράσεων για την ενίσχυση και προώθηση του τοπικού, σχολικού, παιδικού και μαζικού αθλητισμού και την παροχή δυνατοτήτων άθλησης στους κατοίκους.
- Ευθύνη προετοιμασίας της εισήγησης προς το Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με την ετήσια επιχορήγηση των αθλητικών σωματείων και πολιτιστικών σωματείων.
- Αρμοδιότητες για τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.
- Υπεύθυνη για την αιμοδοσία.
Συνεπικουρεί τον Δήμαρχο
Ε) Φλωρίδης Βασίλειος
- Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Εναλλακτικών Μορφών Ενέργειας, έρευνας, τεχνολογίας και ενεργειακού μετασχηματισμού.
- Την οργάνωση και λειτουργία της υπηρεσίας Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών με προσανατολισμό στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
- Τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
Συνεπικουρεί τον Δήμαρχο
Από το Γραφείο Τύπου